poniedziałek, 18 sierpnia 2014

Nauczyciele



Laurien


Kim jestem?

Nie jestem już taka młodziutka i posiadam doświadczenie w ocenianiu. Ukończyłam liceum na profilu polonistycznym i teraz zmagam się z pedagogicznymi i psychologicznymi zagadkami studiów. Marzycielka? Z pewnością, ale jeśli trzeba stoję twardo na nogach. Byłam cząstką kilku załóg blogowych ocenialni (nie ma sensu pisać gdzie i się przez to promować, nie o to chodzi). 


Dlaczego założyłam właśnie takiego bloga?

Zakładając tego bloga, zastanawiałam się jakie strony odpowiadałyby mi  najbardziej pod względem oceniania. Stwierdziłam, że nie ma sensu skupiać się na wszystkich blogach, bo wszystko to naprawdę nic, ja sama czułabym się źle oceniając bloga w temacie, o którym nie mam żadnego pojęcia - bezsens. Od dzieciństwa uwielbiam sagę o Harrym Potterze i mam ją w małym paluszku. Skoro tak dobrze siedzę w tym temacie, pomimo wieku sprawia mi on dużą przyjemność, a także zawsze chciałam pisać recenzje (profil na którym byłam w liceum, a także kierunek studiów, który wybrałam pozwalają mi na dobre spojrzenie i uchwycenie tematu), to dlaczego tego nie połączyć?  Mam zamiar włożyć do tego bloga siebie. Mam nadzieję, że mi w tym pomożecie i będziecie obsypywać mnie zgłoszeniami :)

Czego szukam?

 Lubię usiąść wygodnie w fotelu, wziąć do ręki kubek kawy, położyć laptop na kolanach i wgłębić się w opowiadania, które przenoszą mnie do innego świata z dala od codziennych problemów. Szukam opowiadania, z którym zostanę na dłużej, przy którym kubek kawy, a nawet dwa to mało.
Kreatywność i rzetelność to na pewno jedne z najważniejszych cech pisarza.


1 komentarz:

  1. zastanawiałam się jakie strony odpowiadałyby mi najbardziej pod względem oceniania.
    Przecinek przed „jakie”.

    ja sama czułabym się źle oceniając bloga w temacie
    Przecinek przed imiesłowem.

    a także kierunek studiów, który wybrałam pozwalają mi na dobre spojrzenie i uchwycenie tematu
    Przecinek przed „pozwalają”.

    będziecie obsypywać mnie zgłoszeniami :)
    Brak kropki.

    Jeszcze z tekstu nad okienkiem komentarzy:

    Jeśli masz zamiar zgłosić bloga do oceny przeczytaj najpierw regulamin i upewnij się, że robisz wszystko właściwie zanim Twoje zgłoszenie zostanie odrzucone! ;)
    Przecinki przed „przeczytaj” i „zanim”.

    OdpowiedzUsuń

Jeśli masz zamiar zgłosić bloga do oceny przeczytaj najpierw regulamin i upewnij się, że robisz wszystko właściwie zanim Twoje zgłoszenie zostanie odrzucone! ;)